Nalagam...
Kontaktne informacije
Telefonska številka 01 36 25 700
Lokacija Finžgarjeva ulica 15, 1215 Medvode
Sledite nam

Mednarodna popravila ITS

ITS Storitev za stranke znamke DAF

Kaj je storitev ITS?

Zagotavlja hitro in učinkovito pomoč v primeru okvare ali drugih izrednih razmer (pIačilo potrebnih popravil v tuji drzavi, reševanje jezikovnih težav itd.) Storitev ITS je namenjena vsem strankam znamke DAF, ki se ukvarjajo z mednarodnim prevozom, v izrednih razmerah tudi drugim znamkam in prikolicam.

Kako deluje?

ITS deluje v imenu stranke, kar pomeni, da lahko izključno stranka sama naroči popravila, zato niti ITS niti domači prodajalec Cordia d.o.o. ne moreta biti odgovorna za kakovost, stroške popravila in / ali s tem povezano finančno izgubo zaradi nepričakovanih zastojev kupca.

Koriščenje storitve ITS

Stranka pokliče na telefonsko številko: +31 (0) 40 214 30 00 in operaterju sporoči podatke o podjetju, podatke o vozilu, natančno lokacijo in opis težave, ki je na vozilu. ITS Operater obvesti najbližji DAF servis o intervenciji in mehanika / serviserja pošlje na lokacijo vozila. Vsekakor je priporočljivo podrobno opisati težave, saj omogoča hitrejše in stroškovno ugodnejše posredovanje.

Podroben postopek:

  1. Stranka, ki pokliče ITS, za prijavo okvare, mora posredovati ustrezne podatke o okvari: številko šasije vozila, registrsko tablico, domačega prodajalca (Cordia d.o.o.), naravo težave, lokacijo vozila in, če je mogoče, telefonsko številko voznika. Ti podatki bodo registrirani v sistem ITS.
  2. ITS bo stopil v stik z domačim prodajalcem stranke in poročal o okvari, nato pa bo operater od domačega prodajalca pridobil garancijo za plačilo popravila (GOP).
  3. ITS bo izbral najbližji DAF servis, ga obvestil o okvari in poslal e-poštno sporočilo s potrdilom GOP. To sporočilo bo vsebovalo vse ustrezne podrobnosti.
  4. Po prejetju GOP od ITS bo DAF servis v tujini sporočil predviden čas prihoda (ETA) na kraj okvare. ITS bo voznika in/ ali stranko obvestil o predvidenem času prihoda mehanika.
  5. Po prihodu bo mehanik diagnosticiral težavo in stranko obvestil o predvidenem času diagnose (ETD) ali, če je mogoče, predvidenem času dokončanja (ETC). Te informacije se posredujejo domačemu prodajalcu in/ ali stranki.
  6. Po popravilu vozila mehanik izpolni obrazec za posredovanje ITS, v katerem so navedeni ustrezni podatki v zvezi z okvaro, kot so: čas vožnje, prevoženi kilometri mehanika, nadomestni deli itd… Voznik podpiše obrazec in zahteva kopijo.

Podjetje Cordia d.o.o. za zagotavljanje popravila v tujini (vključno plačilo), pridržuje pravico, da stranki zaračuna 10% + DDV od celotnega zneska popravila v tujini.